25 Haziran 2012 Pazartesi

Tupac - i Ain't Mad At Cha (Çeviri)

tupac'ın müslüman olan arkadaşından bahsettiği şarkıdır.


[2Pac]
Değişiklik, kahretsin
Sanırım değişiklik hepimiz için iyi
Siz zencilerin varoşlardan çıkmanız için ne gerekiyorsa
Kahretsin, sizin yanınızdayım, size kızgın değilim
Sizin için sevgiden başka birşeyim yok, işini yap Boy

Evet, bir süredir konuşamadığım arkadaşlar
Bu şarkıyı size gönderiyom, anlıyor musunuz?
Çünkü size kızgın değilim
Sizin orada ayaklandığınızı duydum, karışıklık çıkardığınızı
S*klediğinizi, heheheheheh
Evet, zenciler
[Danny Boy] ... kızgın değilim
Çünkü size kızgın değilim

[2Pac]
Bir zamanlar ikimizde aynı türden iki zenciydik
Hemen bir k***ga aynı dizelerde seslenirdik
Sen biraz daha küçüktün ama yine de bir çapkın
Y.A. hapishanesine kapatıldın ve varoşlara kızgın gittin
Islak görünümlü kıvırcık saçlarınla mahallede, silahınla,
PCP karıştırılmış sigarayla uçmayı tam olarak öğrenmediğini hatırlıyor musun?
Nasıl değiştiğini söyleyerek ödemeli aramaları kasaya atıyorsun
Oh şimdi bir müslümansın, artık uyuşturucu işi yok
Kefaletle hapisten yeni çıktığını, eve gelebileceğini duydum
Camiye gitmek istiyormuşsun, kuyruğunu izlemek istemiyormuşsun
Küçük arkadaşımı kaybettim gibi geliyor, artık farklı biri
Hapise girdi ve artık günah işlemek yok diye planlıyor
Paradan bahsettiğimde tek gördüğün şey mücadele
Sana zengin yaşadığımı söylediğimde sen ona bela diyon
Evlilik için tebrikler, umarım karın biliyordur
Hayatı boyunca bir çapkınla ve bu saçmalık değil
Birbirimizden uzak büyüdüğümüzü biliyorum, belkide hatırlamıyorsundur
Kız kardeşini çok isterdim, ama onla hiç yatmadım
Ve ikimizin de okuldan sonra üstünde yanlış şey olan
O***pu çocuğunun üstüne saldırırdık
Şimdi herşey değişti, ve artık beraber zaman geçirmiyoz bile
Büyük bir para tasarım var ve sen onu bile sevmiyorsun
Hmm, senin aynı kötü kişi olduğunu kalbimde biliyordum
iş paraya geldiğinde kavga edersin, her zaman arkandayım
Ve uyuşturucu etkisine bile giremiyom, çünkü sadece sana gülüyorum
Geçinmek için çok uğraşıyorsun, öyleyse başla
Çünkü sana kızgın değilim
(Hmm, sana kızgın değilim)

[Koro]

[Danny Boy]
Sana, kızgın, değilim (2Pac: sana kızgın değilim)
Sana, kızgın, değilim

[2Pac]
Uzak kuzenler gibiydik, kavga eder, aşağılama oynu oynardık
Tüm mahalle sarhoş, bizim yapmadığımızı biliyordu
Bizi çatıda veya merdiven altında yakalarlardı
Sarhoş oluyorum ve paylaştığımız anları hatırlıyorum
Kafamızda oyun oynamaktan başka birşey yoktu
Zamanla suç dolu bir yaşam yaşamayı öğrendik
Bizi bilmek için çok genç olduğumuz zamana geri götürün
Silahların patlayışını seven bir ağır mahkûmu anladım
Ve ayrılmış olsak da, bekleyeceğini
Ben hapisteyken kimseye a**nı vermiyeceğini söylemiştin
Annemi güle güle diyerek öpüyorum, ve yalnız gözlerinden yaşları siliyorum
Geri dönücem dedim ama savaşmam lazım, kader gelip çattı
Gözyaşı dökme, çünkü anne ben burda mutlu değilim
Yargılanıyorum, artık gülümseme yok, birkaç yıldır
Beni deli ettiler, sahte gangsteleri arkalarından vuruyom
Hücremde, "kahretsin birgün geri dönecem" diye düşünüyom
Hapisten çıkar çıkmaz
Kız arkadaşıma onun yanında olucağımı söyledim, o yüzden s***meye hazırlan
Arkadaşlar eğlenmek istiyor, ama sadece size gülüyorum
Ama sen çok sadık bir kancıksın, ve sana kızgın değilim

[Koro]

[Danny Boy]
Sana, kızgın, değilim (2Pac: sana kızgın değilim)
Sana, kızgın, değilim (2Pac: gerçekten sadık bir kancık, ve sana kızgın değilim)

[2Pac]
Tahmin edin kim zirveye çıkıyor, bu zencinin herşeyi var şimdi
Kancıklar s*k almak için çağırıyorlar, f***şeler ayakta duramıyorlar
Hiçbirşeyden ganimetlere ulaştı, 10 ayar altından mücevhere
Mahallede işe yaramaz zenciden büyük adama döndü
O bay yerel ünlü, kilo kilo marihuana satmaya bağımlı
Düşmanlarca en çok nefret edilen, Luxury içinde kaçar
Bak, başlarda sen bizim arkadaşımızdın ama kaçtın, karar öyle verildi
Şimdi seni öldürmek zorundayız, bizi eskiden niye bıraktın
Silahlar patlarken çok ıstırap içindeyim
Daha iyi günler görüceğimizi umarak marihuanayla çok pis uçuyorum
Çünkü suç karlı birşey, ve zamanla, bir uyağın tutuştuğunu öğreneceksin
Gençliğimdeki zencilerin coşkularını hissediceksin
Benim için çok şey değişti
O kadar çok kişi kişi komplo kurmaya çalıştı ki
S***min yanında silah taşıyom, ne zaman bitecek?
Tanrı beni özüme döndürene kadar
Çünkü gençken bile, iyileştiğimi kabul etmezdim
Çok fazla soru, ve hâla moralim bozuk mu diye soruyorlar
Varoşlardan çıktım şimdi dürüst değilmiyim yani?
Diyecek çok şeyleri var, ama size sadece gülüyorum
Siz zenciler bilmiyorsunuz ama size kızgın değilim

[Koro]

[Danny Boy]
Sana kızgın değilim (2Pac: ve sana kızgın değilim)
Sana kızgın değilim (2Pac: tabiki hayır sana kızgın değilim)
Sana kızgın değilim (2Pac: ve sana kızgın değilim)
Sana kızgın değilim (2Pac: sana kızgın değilim)
Sana kızgın değilim, hayıııır
Sana kızgın değiliiiiiiim

2 yorum: