20 Haziran 2012 Çarşamba

DMX , EMİNEM VE İLLUMİNATİ

geçen sene bir illüminati sayacı çıktı.biteceği zaman herkes büyük bir olay olucak diye bekliyordu olmadı.bu planlarının bir parçası idi.herkes illüminati diye bişey olduğuna tam inanmışken birden kendilerini yokmuş gibi gösterdiler.bu sene ise yapılacak ölümlerin arkasında daha az aranacak.(bu sene kesin birini öldürecekler , ünlü biri)

gelelim dmx'e ; dmx eskiden illüminatiden olan sonradan çıkan bir rapçidir.bu adamı suçsuz yere hapse attılar uyuşturucu kullanmaktan ancak yeni çıktı.çıktı da rahat bırakmadılar uçakta zehirlediler.(Gıda zehirlenmesi)

büyük ihtimalle martta yeni albümü çıkıcak , eminemle ft atacak diyorlar.

Dmx'in sonunu hazırlayan ilk şarkı =
http://www.youtube.com/watch?v=U8U_gR58eJU

Şarkının sözleri ;

[Giriş: DMX]
Yeah ! Uh ! isa aşkına
Bana karşı oluşturulan hiç bir silah iflah olmayacak(vaaz ver ! )
Ve Yargıma karşı oluşan her dönüm,beni mahkum edecek
Tanrının mirasçıları için (Tanrım bir işaret ver ! )
''Ve onların doğruluğu benim''tanrı söyledi
AMiN..uh ! Tanrım bir işaret ver !
[DMX]
Geçen konuştuğumuzdan beri,
gerçekten senle konuşmam lazım tanrım,Zor zaman geçiriyorum
Şuan beni bırakmadığını biliyorum,ama kendimi yalnız hissediyorum
Şuanda büyük bir çocuk olacağım ama hala büyüyemiyorum
Ve hala zorluklar yaşıyorum(Ne!),acı içindeyim,incildim
Kirli bir yağmur gibi ızdırabı emiyorum (evet)
Ve biliyorum !keşke bu yağmuru(acıyı) durdurabilseydim
Kurtarıcımın adı ile,isa aşkına !!
Şeytan zor zaman geçirdiğim için seni azarlıyorum
Eskiden yaptğın gibi beni kontrol etmeye çalışıyorsun
Ama hepsi burada sona erecek (evet ! )
Tanrı hayatımda olduğu müddetçe,korku duymayacağım
Karanlıktan gelen acıyı bilmeyeceğim (Hadi ! )
Hiç bir şeyi göstermeyeceğim,utanmayağım,kalbimden gelenleri söylüyorum
Çünkü en başından beri bu en doğru karar,bana sahiptin
Ve artık değilsin,şimdi bana hiç birşeyi söyleyemezler
TANRIM BiR iŞARET VER !
[Nakarat]
TANRIM BiR iŞARET VER
Aklında ne olduğunu bileyim
Ne bulacağımı bileyim
Her an,Nasıl aklındakileri öğreneceğimi bana göster
Sana yakınlaşmak için ne yapmam gerektiğini bana göster
Zor zaman geçirdiğimde,benden ne yapmamı istiyorsun
Sadece ne yapmam gerektiğini bileyim (TANRIM BiR iŞARET VER ! )

gelelim Eminem'e bu iş daha karışık.

MOSH ŞARKISI

bu illüminatiye karşı çıkma işi ilk mosh şarkısında başladı bu şarkı tamemen bush ve illüminatiye karşı bir şarkı idi.

şarkıda arka planda dolar , şeytanla çekilmiş olan resmi , illüminati üçgeni ve pek çok bize mesaj vermek istediği simgeler var.
http://www.youtube.com/watch?v=Ox0Q4YIdnGI
(şarkı bu)
Şarkıdan bir kaç resim ;
1- http://imageshack.us/phot...-images/217/86667596.jpg/
2- http://imageshack.us/phot...mages/513/images1rfi.jpg/
3- http://imageshack.us/f/840/images2za.jpg/

like toy soldiers şarkısı

bu şarkıda kardeşi gibi sevdiği proof'un ölümünü(proof daha ölmedi o zaman), dir. Eminem şarkıda rapçilerin arasındaki kavgaları anlatmıştır.(50cent,Jay-Z ve Nas) bence en önemli kısmı sonudur.sonunca çıkanlar kimler mi = Biggie , Big L , budz ve Tupac)
tupac illüminatinin en büyük düşmanı idi 96 yılında öldürülmeden önce çıkarttığı albümünün adı 'the don killüminati'dir.ve en çok satan rap albümüdür.albüm çıktıktan bir kaç gün sonra öldürülür.

şarkı bu =
http://www.youtube.com/wa...v=lexLAjh8fPA&ob=av3e

şarkıdan resim 1-
http://imageshack.us/f/857/liketoysoldiers.png/

ve not afraid şarkısı bu şarkı youtube'da 313 milyon kere izlenmiştir.çok başarılı bir şarkıdır.şarkıda illüminati'den çıkışını anlatıyor.

aynaya baktığında suratının kararması , kapalı odadan çıkması illüminatiyi anlatıyor.

önemli sözler şarkıdan =

Şimdi bazıları hala oradalar
Çıkmak istiyorsan,sadece beni izle
Orada olacağım

Dürüst ol,son Relapse Cd'si "şöyle böyle"olmuştu

Belki onların şivesine doğru koştum
Rahatla,geriye doğru gelmeyeceğim şimdi

Bu lanet olası kara bulutlar hala benim çevremi takip ediyor

Ama bu şeytanlarla alıştırma yapmanın tam zamanı
Bu aşağılıklar şimdi jumping jacks(zıplayan kukla oyuncağı) yapıyorlar!

Temizlenmek benim fikrimdi,bunu kendim için yaptım.


cindrella man şarkısı

şimdi gelelim eminem'in ilgniç bir şarkısına şarkıya giriş amen amen amen(amin) diye başlıyor.şarkı bu = http://www.youtube.com/watch?v=wmvQcajq9Eo bu şarkıyı illüminatinin rain man(Şeytan) ögesine karşılık yapmıştır.

bad Meets Evil-Above The Law-Lyrics= bu şarkı diğerlerinden de ilginçtir.eminem'in grup arkadaşı eminem ile feat'inde kavga etmeyi bırak Allah'u ekber diye dua et diyor.ayrıca hem grup arkadaşı Royce da 5'9 hemde plak şirketi arkaşı snoop dogg müslüman olmuşken onunda olması veya sıcak olmaması çok zor.


okuyanlara teşekkür ediyorum.dizimdeki 9 dikiş ile yazdım emeğe saygı...


EDiT= [Lady Gaga & Justin Bieber Diss] Eminem - A Kiss [Feat. Royce Da 5'9"] - Bad Meets Evil

EMiNEM VE ROYCE DA 5'9'UN iLLÜMiNATiNiN EMiR KULLARINA ATTIĞI DiSS'TiR http://www.youtube.com/watch?v=i8FCI1LkyLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder