25 Haziran 2012 Pazartesi

Tupac - Dear Mama (Çeviri) 2pac


Seviliyorsun 

[2Pac] 
Ben gençken annem ve ben kavga ettik 
On yedi yaşımda sokağa atıldım 
O zamanlar yüzünü bir daha görebileceğimi düşünmezdim 
Dünyadaki hiçbir kadın annemin yerini alamaz 
Okuldan atıldım; ve eve gitmeye korkuyordum, salakmışım 
Büyük çocuklarla kurallara uymazdık 
Küçük kız kardeşimle gözyaşı döktüm 
Yıllar sonra diğer çocuklardan daha fakirdik 
Ve değişik babalarımız olsa da, aynı dram 
İşler kötü gittiğinde annemizi suçlardık 
Neden olduğum stresi hatırlıyom da, çok kötüydü 
Cezaevi hücresinden anneme sarılıyordum 
Ve ilk okulda cezaevini göreceğimi kim bilebilirdi 
Bir gün de polisten kaçacağımı 
Anne beni yakala, arka tarafıma bir tokat at 
Ve krek bağımlısı olsan da, anne 
Herzaman siyah kraliçeydin, anne 
En sonunda anlıyorum 
Bir kadın için adam yetiştirmek kolay değil 
Her zaman çok çalışırdın 
Sosyal yardımda yalnız fakir bir anne, nasıl başardın söyle bana 
Senin hakkını ödeyemem 
Ama planım sana anladığımı göstermek 
Seviliyorsun 

Koro: Reggie Green & "Sweet Franklin" w/ 2Pac * 

Bayan... 
Seni sevdiğimizi bilmiyor musun? Tatlı bayan 
Sevgili anne 
Senin üstünde kimse yok, tatlı bayan 
Seviliyorsun 
Seni sevdiğimizi bilmiyor musun? 

[2Pac] 
Şimdi kimse bize bunun adil olduğunu söyleyemez 
Babamdan sevgi görmedim çünkü korkak yanımda değildi 
Öldü ama ben ağlamadım, çünkü kızgınlığım, 
Bir yabancıya üzülmeme izin vermiyordu 
Ve bana ne kadar kalpsiz deselerde, şimdiye kadar hep 
Bir baba arıyordum, o ölmüştü 
Gangsterlerle takıldım, ve uyuşturucu satsalar da 
Bir kardeş sevgisi gösterdiler 
Taşındım ve zor günler geçirmeye başladım 
Bana para lazımdı o yüzden uyuşturu satmaya başladım 
Suçlu değilim çünkü, kokain satsam da 
Posta kutuna para koymak güzel bir duygu 
Kira günü geldiğinde kirayı ödemeyi seviyorum 
Umarım sana gönderdiğim elmas kolyeyi almışsındır 
Çünkü üzgün olduğumda hep yanımdaydın 
Ve beni hiç yalnız bırakmadın çünkü beni sevdin 
Ve senin işten geç geldiğini görebiliyordum 
Bize sıcak bir tabak hazırlamak için mutfaktasın 
Sana verilen hurdalarla uğraşıyorsun 
Ve anne her Şükran Günü mucizeler yarattı 
Ama şimdi yol taşlık diye, yalnızsın 
İki kötü çocuğu kendi başına yetiştirmeye çalışıyorsun 
Ve senin hakkını ödeyemem 
Ama planım sana anladığımı göstermek 
Seviliyorsun 

[Koro] 

[2Pac] 
Biraz içki koyuyorum ve eskileri hatırlıyorum, çünkü sorun olduğunda 
Her zaman anneme güvenebilirim 
Ve ne zaman ümitsiz görünsem 
Beni odağa geri getirebilen sözleri söylüyorsun 
Çocukluğumda hastayken 
Beni mutlu tutmak için yaptığın şeylerin sınırı yok 
Ve tüm çocukluk hatıralarım 
Benim için yaptığın güzel şeylerle dolu 
Ve deli gibi davransam da 
Beni yaptığın için Tanrıya teşekkür etmeliyim 
Nasıl hissettiğimi anlatmak için kelime yok 
Hiç sır tutmadın, hep dürüst kaldın 
Beni yetiştirişini ve verdiğin tüm üstün sevgiyi takdir ediyorum 
Keşke acıyı ortadan kaldırabilseydim 
Ve geceyi atlatabilirsen seni daha parlak bir gün bekliyor 
Dayanırsan herşey yoluna girecek 
Hergün bir mücadele, hayatta kalmak lazım 
Ve senin hakkını ödeyemem 
Ama planım sana anladığımı göstermek 
Seviliyorsun 

[Koro] 

Tatlı bayan 
ve sevgili anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder